poniedziałek, 21 kwietnia 2014

LOVE is like a HEADSHOT.

          ♫ Jeremih - Fuck U All The Time (Shlohmo Remix) 

Dzień dobry!
Już w zasadzie po świętach i bardzo się z tego powodu cieszę,bo nienawidzę takiego ciągłego gwaru w domu. Ubóstwiam spokój i ciszę,a takową się właśnie teraz delektuje! :) Mam już w zasadzie przygotowane zdjęcia do następnego postu, będą to już krótkie spodenki i bluza z naszytym nadrukiem wykonana w całości przeze mnie i moją mamę. Pod koniec tygodnia możecie się go spodziewać. A na dziś mam przygotowane zdjęcia stylizacji którą miałam włożoną wczoraj, jest ona dość poważna i elegancka,ale szczerze mówiąc bardzo dobrze się czuje w takich kompletach. Spadam spać,bo padam. Dobranoc wszystkim! Do usłyszenia! :)





Sweet dreams,
C.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz