czwartek, 17 kwietnia 2014

shelter

Hej!

Jak dobrze,że jest wolne, można trochę odpocząć i odetchnąć, ponieważ te ostatnie dwa tygodnie były straszne. Ciągła nauka by mieć jak najlepsze oceny na świadectwie były okropne zapewne nie tylko dla mnie. :) Całe szczęście mam chociaż to za sobą, teraz zostaje tylko uczyć się jeszcze do matury i ulga. :)
Zważywszy na to,że już lada chwila święta chciałam Wam wszystkim życzyć rodzinnych, wesołych i ciepłych świąt Wielkanocnych! Żebyście wypoczęli chociaż troszkę od pracy i szkoły. :) Dziś udało mi się zrobić zdjęcia do owego postu, gdyby szpilki zamienić na trampki lub baleriny można by powiedzieć,że jest to mój taki codzienny zwyklak. :P
Aaa właśnie! Chciałam napisać jeszcze,że planuje zrobić konkurs i do wygrania będzie spódniczka o kolorze pudrowego różu lub miętowym,ale to już planuje ogarnąć po świętach. :)
Do usłyszenia! :)







Miłego dnia,
C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz