czwartek, 15 maja 2014

Ain't ready.

     ♫ ADRENALIN x Tinashe - Ain't Ready Remix 
Hej, hej!
Dawno mnie tu nie było, wybaczcie. Ostatnio każdą wolną chwilę poświęcam na naukę, a raczej na odwrót, każdą wolną chwilę poświęcam na oderwanie się nie co od nauki. Uwielbiam jeździć rowerem, na przykład dzisiejszy dzień był praktycznie całkowicie 'przejeżdzony'! :) Haha! A teraz już znów książki.. Nauka do pracy maturalnej z polaka mnie przerasta. Nienawidzę uczyć się na blachę, ale tym razem chyba niestety będę musiała,bo znając mnie wszystko mi się pomiesza.. Każdemu kto jeszcze też nie zaliczył wszystkiego do końca życzę siły do nauki, cierpliwości i wytrwałości! Przeżyjemy kochani! W każdym bądź razie udało mi się zrobić zdjęcia do owego postu. Nie zanudzam Was i spadam. Wszelkie pytania do stroju, dodatków czy czegokolwiek kierujcie na mojego Ask'a -> www.ask.fm/kakarolinaka :)
Miłego wieczoru i dobrej nocy kochani! :) 









Spodziewajcie się mnie znów w niedziele!
xx,
C.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz