środa, 2 kwietnia 2014

cigars on ice

 Beyoncé - Drunk In Love (Richie B. & J. Remix)  

Dobry wieczór!

Przejdę od razu do sedna sprawy, dodaje foty i spadam. Usypiam przed laptopem,bo właśnie skończyłam mamie pomagać w kopaniu ogródka. Haha.. Wspaniała robota. :)  Wczoraj znalazłam co nieco czasu na zrobienie jakichkolwiek zdjęć na bloga. Post ma dotyczyć tego jak i do czego nosić buty sneakers'y, ja pokazuje swoje dwie stylówki, które udało mi się stworzyć. Oczywiście to tylko moje pomysły, każdy może łączyć je w przeróżne i rozmaite sposoby. Prawda jest taka,że zdjęcia nie są może najlepsze,ale po wielu próbach coś się znalazło. Podziękowania dla fotografa! L.! 

PS. Nie piszę na blogu skąd mam  poszczególne rzeczy,ciuchy i inne duperele, gdyby kogoś ciekawiło macie mojego Ask'a -> www.ask.fm/kakarolinaka

Miłego wieczoru i słodkich snów! 








xx, 
C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz