czwartek, 19 września 2013

IINTERDYSCYPLINARNY FESTIWAL SZTUK 2013.

Dzień dobry! :)

Jakże ciężki dzień. Nie sposób usiedzieć w taką pogodę w szkole. Mam nadzieję,że szybko się przyzwyczaję do zmiany pogody. Postanowiłam dziś dodać zdjęcia z prób i finału Miss,bo pewnie nie każdy je widział i nie każdy mógł przyjść 14 września na Bielnik. :) A tym którzy tak oceniali lekkomyślnie tegoroczne Miss mam do oświadczenia,że nie tak łatwo przyszło nam się nauczyć układów, chodzenia i ciągłego uśmiechu na twarzy. :D Miałyśmy za sobą dziesiątki godzin prób, nieprzespane noce przez stres i ciągłe drżenie rąk przed finałem. Do teraz pamiętam widoki wszystkich dziewczyn zaraz przed pierwszym wyjściem,więc to nie było dla Nas nic łatwego. Ale już skończę z tym pisaniem i wstawiam dla Was zdjęcia dzięki którym choć na chwilę będziecie mogli poczuć się jakbyście tam byli z Nami... :)















[zdjęcia wykonania: Marta Jadwiga Bartosiak, Jarosław Tyszko, Kamil Kierzkowski]

Mam nadzieję,że tym którzy byli wtedy z Nami się podobało,że Nasze układy ładnie wypadły. Gratuluję także wygranym dziewczyną,ale także tym,które nie zajęły żadnego miejsca - odwagi i pokonywania stresu i swoich słabości. Miło było poznać wszystkie dziewczyny,ale chłopaków także, na pewno tego doświadczenia nigdy nie zapomnę i mam nadzieję,że spotkamy się także za rok już jako wolontariusze,bo pracować w takim zespole to sama przyjemność. Więc zachęcam do brania udziału w Festiwali 2014! :)

Życzę miłego dnia, C.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz