piątek, 27 września 2013

End.


Hello! :)

Dzisiejszy post będzie troszkę inny,ponieważ ostatnio spodobało mi się coś bardzo i się zastanawiam czy tylko mi? Wiele osób ma o nich gorsze zdanie. Nie mam zbytnio czasu na długie pisanie,bo właśnie kończymy z L. i Z. remont "niespodziankę" dla Naszej mamy,ponieważ wraca z sanatorium. Także trzeba się pośpieszyć by wszystko na czas i błysk sprzątnąć. :) A do tego muszę się wyspać,bo jutro czekają Nas zdjęcia... Ale jakie nie zdradzę jak na razie,bo do bardzo tajemniczego i na prawdę extra projektu,którym ja sama jestem strasznie zaskoczona. Miejmy nadzieję,że wszystko dobrze wypadnie i rezultat naszych starań wyjdzie świetnie. 
Dodaję zdjęcia paznokci jakimi przez ostatnie dni się niemiłosiernie jaram! Wiem,że ta długość i zakończenie nie wszystkim się spodoba,ale moim zdaniem są takie seksowne i po prostu wyjątkowe. Rozumiem,że nie każda dziewczyna by się na nie odważyła. Ja jestem w trakcie zapuszczania swoich,bo niestety,a może i stety... ;) nie należę do fanek sztucznych tipsów i wszelkiego rodzaju paznokci. :)
Wstawiam kilka zdjęć znalezionych przez ostatnie dni w necie i mam nadzieję,że ocenicie czy Wam się podobają czy nie. :)

Miłego wieczoru! :)

















C.

1 komentarz: