poniedziałek, 1 września 2014

black story

                     Disclosure - You & Me (Flume Remix) 
Dobry wieczór!
Tak jak obiecywałam jestem tu znów! :) Przygotowałam dziś czarno-białe zdjęcia, pozostałości ze spotkania z Olą. Dzięki jeszcze raz za zdjęcia i czekam na powtórkę. ;) 
Mam nadzieję,że pozbieraliście się już po wakacjach i ruszycie jutro pełni zapału i energii do szkoły! :) Życzę Wam wszystkim, uczącym się - oczywiście, wielkich sukcesów w szkółce i oby poszły po Waszej myśli wszystkie wyznaczone przez Was cele! :) Trzymam kciuki.. za wszystkich! Dacie radę i zanim nie spojrzycie przyjdą kolejne wakacje 2015! :) Mam pomysł na następny post i będzie on pomocny wszystkim uczniom, otóż pokaże moje propozycję na plecaki, torby i różne outfit'y z sieciówek i dostępnych dla Wszystkich sklepów. Myślę,że to może być przydatny post i w przeciągu 2-3 dni go dodam. A tymczasem spadam i życzę wszystkim udanego wieczoru i całego tygodnia! 
Love.









xx,
C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz