czwartek, 12 czerwca 2014

daily look

hej,hej!
Całe szczęście dziś się trochę ochłodziło i można normalnie wyjść na dwór, nie rozpuszczając się! haha! Jutro już piątek, więc każdy jest pewnie w dobrym nastroju! :) Na wstępie chcę Wam oznajmić,że za jakieś 2 tygodnie napiszę post dotyczący makijaży przeze mnie wykonywanych, teraz szukam dziewczyn, które dadzą się pomalować, a następnie zrobię im zdjęcie, zatem czekajcie i zaglądajcie na bloga w najbliższym czasie. W niedzielę planuje stworzyć nowy post, w sukience, jestem już umówiona z fotografem, ale także napiszę recenzję salonu fryzjerskiego, który jest moim zdaniem jednym z najlepszych i do którego zawitałam parę dni temu, więc pozostaje tylko czekać! :) Dzisiaj przyodziałam taki mój "zwyklak". Outfit, który mogę założyć spokojnie w każdego dnia. Białe spodenki świetnie podkreślają opaleniznę, a bluza w zasadzie przeze mnie do połowy wykonana jest bardzo wygodna. I oczywiście moje najnowsze buty, Nike Air Force 1 - które są wręcz idealne jeśli chodzi o wygodę, więc bardzo, bardzo polecam i chłopakom i dziewczynom! :) A teraz pozostaje mi spadać i życzyć Wam miłego wieczoru i zbliżającego się weekend'u. Pozdrawiam! :)



Wpadnijcie na bloga w niedziele, nowości! :) 
xx,
C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz